0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Jag bor i Ban Samrong i Pla plab Chai mitt emellan Buriram City och Prakorn Chai. Är i Sverige på sommaren, åker tillbaka 8 juni. Lägg ett PM om det är något. Per Rollemark aka Perra
Hi KennethKan anbefale Mueanfun Resort køre til europæiske standarder . Du ville ikke blive skuffetTBWG
Ok,Tack för det, TBWG, men det är ju en bra bit från Prakornchai till Surin.Vi kommer att vara i vårt hus 20-27 denna månad, och jag drar in till Buri ram nån av dagarna.Finns det några skandinaver i Buri ram just nu?Kenneth
Quote from: TBWG on July 07, 2010, 02:45:36 AMHi KennethKan anbefale Mueanfun Resort køre til europæiske standarder . Du ville ikke blive skuffetTBWG Hi TBWG ... mange tak for anbefaling ...jeg haaber I har det godt i varmt England...Knus fra Mueanfun : )Og hej Kenneth det er ikke saa langt ...dejlig koere tur fra Prakhonchai til Chumphonburi....Jeg har tit gaester fra Prakhonchai Pattaya/Samui/Phuket/Goa Chang og fra Bangkok og nogle gaester kom med Motorcykler her
Quote from: Fun Smile on July 07, 2010, 10:22:52 AMQuote from: TBWG on July 07, 2010, 02:45:36 AMHi KennethKan anbefale Mueanfun Resort køre til europæiske standarder . Du ville ikke blive skuffetTBWG Hi TBWG ... mange tak for anbefaling ...jeg haaber I har det godt i varmt England...Knus fra Mueanfun : )Og hej Kenneth det er ikke saa langt ...dejlig koere tur fra Prakhonchai til Chumphonburi....Jeg har tit gaester fra Prakhonchai Pattaya/Samui/Phuket/Goa Chang og fra Bangkok og nogle gaester kom med Motorcykler her Hi Fun Shame I have left my orange Mueanfun Resort polo shirt in Satuk! Otherwise I could wear it in the UK down the pub whilst watching Holland win the World Cup! TBWG PS Like the pic of the winning dragon boat team!!!