0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
nederlanders laat u horen
Ik kom op 3 maart weer een paar weken naar Buriram en ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam, maar woon nu al meer dan 30 jaar in Waalwijk, dus in het zuiden van het land.Het huis van mijn vrouw en mij, staat in het resort "Ban Suan Klang 2" net buiten Buriramstad, aan de linker kant op de weg naar Prakhon Chai, binnen twee jaar hoop ik daar ook voor de rest van mijn leven te vestigen.
Quote from: Herbergier on January 14, 2010, 10:27:00 PMIk kom op 3 maart weer een paar weken naar Buriram en ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam, maar woon nu al meer dan 30 jaar in Waalwijk, dus in het zuiden van het land.Het huis van mijn vrouw en mij, staat in het resort "Ban Suan Klang 2" net buiten Buriramstad, aan de linker kant op de weg naar Prakhon Chai, binnen twee jaar hoop ik daar ook voor de rest van mijn leven te vestigen.we wachten op jou herbergier heb het huis van jullie al gezien mooi huis hoor groeten sjonniem
Ik ben oorspronkelijk van Neerpelt in Belgie. Vlak bij Valkenswaard en Budel. Wij gingen altijd inkopen doen en stappen in Eindhoven of Valkenswaard. Woon nu al meer dan 9 jaar hier in Buriram (15 km buiten Prakhonchai op de weg naar Prasat) We hebben een visvijver en een taverne in het midden van de rijstvelden. onze website: www.bankadon.info
Used google translate Boloa?