{Advertisements}

{Advertisements}

Author Topic: waar zijn de nederlanders  (Read 21055 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Herbergier

  • Contributor with future
  • *
  • Posts: 48
Re: waar zijn de nederlanders
« Reply #15 on: April 02, 2011, 06:54:12 PM »
Ik kom er weer aan voor een paar weken, 7 april ben ik weer bij mijn vrouw in Buriram, wij hebben een huisje in het resort 'Ban Suang Klang 2' dat ligt aan de weg van Buriram naar Prakhon Chai, 1 km voorbij de rotonde met de olifant.
Ik hoop dat dit mijn laatste retour reis is, om mij in het najaar daar voor vast te vestigen.

Offline bankadon

  • Contributor with future
  • *
  • Posts: 76
  • Gender: Male
    • Time Out Fishing Park
Re: waar zijn de nederlanders
« Reply #16 on: April 02, 2011, 08:08:18 PM »
Kom eens een keer langs voor de 17de april. Daarna gaan we op vakantie tot de 5de mei. De zaak blijft open met beperkte menu kaart, maar ik ben er niet. Er zit nou een zware Amsterdammer naast me (160 kg droog aan de haak) en die wil je ook wel eens ontmoeten. Hij woont in Plaplachai al 5 jaar.
Zijn nog wel een hoop nederlanders hier in de buurt.
Ik ben ook een herbergier. (niet hebberig) heb je al eens op de website gekeken? www.bankadon.com

Offline Herbergier

  • Contributor with future
  • *
  • Posts: 48
Re: waar zijn de nederlanders
« Reply #17 on: April 03, 2011, 03:36:59 AM »
Ludo, vorig jaar maart ben ik met een vriend van mij bij je langs geweest en hebben we al een praatje met je gemaakt, wij waren met een grote knalblauwe Vigo, als we tijd hebben komen we weer langs, het vrouwtje moet overdag toch werken.

Offline Hendrikus

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • http://buriramexpats.com/
Re: waar zijn de nederlanders
« Reply #18 on: April 06, 2011, 10:24:42 PM »
Hoi allen uit Nederland, sinds vorig jaar juli, wonen wij, mij vrouw en ik in Nang Rong, 53 kilometer van Buriram, daarvoor hebben we ruim 2 jaar in Cha Am gewoond.
Het bevalt me hier uitstekend, In het stadje waar we wonen ben ik nog 2 Nederlanders tegen gekomen en dat was prettig, onder het genot van een mok koffie of een pilsje even bijpraten in je moers taal. Mijn roepnaam is Henk, de naam was echter al ingenomen.

Offline bankadon

  • Contributor with future
  • *
  • Posts: 76
  • Gender: Male
    • Time Out Fishing Park
Re: waar zijn de nederlanders
« Reply #19 on: April 07, 2011, 12:27:00 AM »
Hoi Henk,
Ik ga met mijn vrouwtje enkele dagen op vakantie waarvan 2 nachten in Cha Am. Kan je me een goed resort of guesthouse aanbevelen voor een schappelijke prijs aan een mooi zand strand?
groeten
Ludo

Offline MichelNL

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
  • Gender: Male
  • http://buriramexpats.com/
Re: waar zijn de nederlanders
« Reply #20 on: September 16, 2011, 05:33:40 PM »
hier nog een nederlander in buriram,

ik zal me even voorstellen ik ben michel, ik kom uit het noorden des lands (groningen). ben 29 jaar en woon part-time in thailand. in een dorpje op ongeveer 6 km van nangrong . hier ben ik om de 6 weken 3 week. ik hoop op deze manier in contact te komen met andere nederlanders die in nangrong en omgeving wonen.

groeten,

michel

Offline Admin

  • Administrator
  • Gifte​d Poster
  • *
  • Posts: 5587
  • Gender: Female
  • Admin
    • www.buriramexpats.com
Re: waar zijn de nederlanders
« Reply #21 on: September 17, 2011, 09:31:32 AM »
hier nog een nederlander in buriram,

ik zal me even voorstellen ik ben michel, ik kom uit het noorden des lands (groningen). ben 29 jaar en woon part-time in thailand. in een dorpje op ongeveer 6 km van nangrong . hier ben ik om de 6 weken 3 week. ik hoop op deze manier in contact te komen met andere nederlanders die in nangrong en omgeving wonen.

groeten,

michel
welkom op het forum. wave1
 Er zijn een aantal nederlandse mensen in Buriram, ik hoop dat u zult genieten van uw verblijf in Buriram en ons forum sawadi

Offline Tosj

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
  • Gender: Male
  • http://buriramexpats.com/
Re: waar zijn de nederlanders
« Reply #22 on: March 18, 2012, 08:17:13 PM »
Hoi allemaal,

Nederlander, yep. Brabander! Ik ben Sjef, 46 jaar, en woon nu vlak bij Eindhoven. De planning is om vlakbij Nong Hong een farm te beginnen, ik kom daar min 3x per jaar. We hebben er wat land, waar we met een mix van Thaise en Nederlandse wijze suikerriet aan het verbouwen zijn. Als de loterij mee werkt dan morgen , en anders het komende jaar wil ik er met mijn vriendin gaan vestigen.

 

Search Option


Advanced Search
Recent Posts
Re: Golf Clubs by Mod
March 23, 2024, 12:46:14 AM

Golf Clubs by andy
March 22, 2024, 03:24:32 AM

Re: Yamaha XSR for sale by finnomick
March 10, 2024, 05:30:21 PM

Re: Yamaha XSR for sale by Mod
March 06, 2024, 02:03:52 PM

Yamaha XSR for sale by finnomick
March 03, 2024, 07:53:28 PM

Re: House for sale Lamplaimat by Wayne from Aus
March 03, 2024, 05:27:57 AM

Re: Visa PRoblem by Gerry
February 24, 2024, 11:47:56 PM

Re: Visa PRoblem by andy
February 24, 2024, 09:37:39 PM

Re: Visa PRoblem by Gerry
February 24, 2024, 06:36:43 PM

Visa PRoblem by andy
February 23, 2024, 04:49:29 AM

Todays Birthdays
Powered by EzPortal